ერთი დღე საავადმყოფოში (ცარიელში)

20140213_140740

პირწიგნაკზე თვალს თუ მადევნებთ მიხვდებით რომ 4 საჯარო სკოლაში გადავედი, ხოდა რასაც დღეს აქ თქვენ გაიგებთ და მოგიყვებით სწორედ უკვე მეოთხე სკოლელს შემემთხვა, ჩემ შესანიშნავ კლასელებთან ერთად.  სულ თავიდან დავიწყებ, მოგრხსენებათ რომ ხვალ 14 თებერვალი და ქართველი ერი “ვალენტინობის დღეს” აღნიშნავს, ხოდა ჩემი კლასიც რას გამოაკლდება რომ არ აღნიშნოს ეს დღე, ხოდა ჩვენ მე გვანცა ის და ის ვიყავით რესტორნის დასაჯავშვნად, მენეჯერი, რომელთანაც უნდა დაგველაპრაკა იგვიანებდა და გადავწყვიტეთ 1 საათი სადმე წავსულიყავით. გვშიოდა, თან მითუმეტეს მე რომ მომშივდება ხომ იცით რაც ხდება, ხოდა ავდექით და შევედით სუპერმარკეტში(ცაციაშვილებთან) მე ვიყიდე ლობიანები და 4 წვენი იმან პოპკორნი და იმან რაღაც შოკოლადი, ხოდა გეგონება ფილმის საყურებლად მივდიოდეთ წავედით საავადმყოფოს ეზოში, ჩამოვჯექით კიბეებზე და დავიწყეთ ჭამა, იქვე ჩამტვრეული ფანჯარა იყო რომელსაც ხელი დავარტყი, მეგონა რო კიდევ უფრო ჩაიმტვრევოდა მაგრამ ამაოდ ხელი ვიტკინე.

ხო შემდეგ რესტორანში ავბრუნდით და დავჯავშვნეთ. მერე სახლისკენ ვაპირებდით წასვლას მგონი, თუ არა სანამ რესტორანში ავბრუნდებოდით მაშინ გადავწყვიტეთ შესვლა სააავადმყოფოში. ნუ რათქმაუნდა ჩემი იდეაა იყო. ხოდა ავედით მეორე სართულზეეე

20140213_142500

დაგვხვდა ასეთი სიტუაცია, შემდეგ რენტგენის სურათები თავის ქალის სურათები ევროპული უროლოგია, ვიდეო კასეტები თუ დისკები, ხოდა მე რის თაკო ვარ და გვანცა რის გვანცაა, რომ არ აეღო და არ წამოეღო ხოდაა ავდექით და გავიტენეთ ჩანთებიი, მაგრამ ვაი ამ გატენას, სანამ სახლამდე მივედი ზურგი მომძვრა ისეთი მძიმე იყო ჩანთა, ჯერ მარტო 6 წიგნი + რვეულები და მერე კიდევ ევროპული უროლოგია და კუბო, ან რა ჭირათ მინდოდა ევროპული ურლოგია აი აზიური რომ ყოფილიყო კიდეეე ხოო  არა აი ევროპული ჩემმა მტერმა წაიკითხოს რაა.

პ.ს კიდევ ვაპირებთ ასვლას მაგრამ ახლა უკვე ყველა ოთახს დავათვალიერებთ და ცარიელი ჩანთებით ავალთ, მაგრამ გვანცა უნდა ვიჩქაროთ რადგან მანდ ტურბაზის ლტოლვილები უნდა შეასახლოონ ^^

 

12 thoughts on “ერთი დღე საავადმყოფოში (ცარიელში)

  1. ტურბაზის ლტოლვილები არ გამაგონოთ :33 სანამ მაგათ შეასახლებენ მანამდე ავიდეთ :3
    მე მაგ წიგნს ნათიას ვთავაზობ, გაჩუქებ მეთქი, მაგრამ ამაოდ, არ უნდა 😀

კომენტარის დატოვება

