პოსტიაეს.

1369934501_sq74

უცბად შემოდიხარ ბლოგზე და პოსტის დაწერის სურვილი რო გიჩნდება, იცი რომ უაზრობა მაგრამ მაინც რო წერ, ან რა დროს პოსტის დაწერის დროა თავზესაყრელად რომ გადევს წიგნები და გაკვეთილები სასწავლი, თან ფიზიკა ბიოლოგია მათემატიკა  და რავი ზოგი რაც არ ვიცი :lolz: კარგა ხანია არაფერი არ დაუწერია მეს და ცოტა მიმავიწყდა ბლოგი  :lolz: ჰო ამ ბოლო დროს სკოლაში სუ ისეთ რაღაცეებს ვაკეთებ რომ ჩემი თავისა მიკვირს, ამას წინათ სახურავზე ასასვლელი კარი ღია იყო და მე და ჩემი ორი დამთხვეული და ჩემნაირი კლასელი ავედით მაგრამ ბოლოს მაინც ვერ ავედით ვემფხოსი შეგვეშინდა  :lolz: აუ ეხლა ამას ჩემი მასწავლებლები წაიკითხავენ და ვსო.  :lolz:  :lolz: აი მაგალითად დღეს კიდე კლასში დავრბოდი და ფარდებს ვწყვიტავდით და მერე მასწავლებელი შემოვიდა და ჩამოგვაკიდინა მაგრამ მერე რო  გავიდა ისევ ჩამოვწყვიტეთ ;დ ჰო კიდე ჩემი ფიზრის მასწს ჭიპი არ აქვს, არ ვიცი საიდან გამახსენდა მაგრამ მაინც იყოს, როცა გვითხრა მაგრად დავცინეთ ალბათ იქიდან გამახსენდა რომ ხვალინდელ ცხრილს ვუყურებ და თავის დაწვა მინდა, როგორ უნდა გავძლო 7 გაკვეთილი სკოლაში, მაგრამ ის მამშვიდებს რომ ბოლო ფიზრა გვაქვს  :lolz: და კიდე ის მამშვიდებს რომ რავი რო დავფიქრდე არაფერი მამშვიდებს გარდა მაკარტნის მაი ლავზისა  :lolz: ჰო დღეს გრიპი მაქ და მათემატიკაზე ვიყავი და მასწავლებელმა კონიაკი დამალევინა მე და ჩემ დამთხვეულ კლასელს და მთელი გზა ახეთქავებდა ჩემი მეორე დამთხვეული ყოფილი კლასელის ტელეფონს ჰოდა თან 2 ჭიქა მაგარი კონიაკი ხუმრობაა ჰო არაა ჩემთვის? ჰოდა მერე ჩემ დამთხვეულ კლასელთან რო მივედი იქაც დავამატე ღვინო და არაყი და ეხლა მე ფიზიკას ვისწავლი ??

:lolz: :lolz: :lolz: :lolz:

დრაფტებში ეგდო ეს პოსტი ასე სადღაც 1 კვირის უკანდელია :დ 

კომენტარის დატოვება

