:რამე:

აუუუ, როგორ მიფრინავს დრო, აი ახლაც უცბად უცბად ხდება ყველაფერი, სულ სულ უცბად, აი ახლაც ვწერ რაღაცას, საერთოდ არ მაინტერესებს ამის წაკითხვის შემდეგ ვის რა აზრი ექნება, მე მისწორდება, საერთოდ რამდენი ხანია არ დამიწერია აქ, ისე სულ ვწერ სულ სულ აი სულ.

ჰო რა უნდა მეთქვა? რავი.

გაურკვევლობაში ვარ რაღაცის თქმა მინდა და არ ვიცი რისი.

რამე რამე რამე, ჰო რავი რამე, ვაიმე რა უაზრობა გამოდის ჰო?? მიხვდით აა მიხვდით კაი ჩემით გავალ :user:

აი ის შეგრძნებაა, ერთხელ რომ მოდის და სულ სულ რომ რჩება რა. ჰო ხვდები? ვიცი რო ხვდები ^^

აი ეს სუ სხვაა, სუ კარგი და სუ ჩემი. აგვისტო მიყვარს მე, შენც მიყვარხარ?! რავიცი რამე შეიძლება არ ვიცი ა-ვუ-ი-მე

წავალ გავალ ჩემით გავალ 😆

P.s The lips i am missing and hope  that my dreams will come true :3

I’ll write home everyday and I’ll send all my lovinnnnnnng

all my loving, all my loving! oooh all my loving.

კომენტარის დატოვება

