10 კითხვა

large

1) სამი რამ, რაც მეზიზღება

ხახვი

მაწვნის სუპი

უაზრო ადამიანები

large (7)

2) პირველი ხუთი სიმღერა აიპოდში (აიპადი ბოდიში მაგრამ მობილურში)

Jessie J – Domino

Rihhana – diamonds

Rihhana – Where have you been

Carly Rae Jepsen – Call  me maybe

Rihhana – Men down

large (5)

3) გარეგნობა

საშუალო სიმაღლის, გამხდარი.

გოგონა, რომელიც ყველგან ბრილიანტებს ტოვებს.

სწორი ცხვირით და თალისფერი თვალებით.

ხშირად ორიგინალური  იშვიათად დეპრესიული.

large (6)

4) ჩაცმულობა

ჯინსებით და კედებით.

ზურგჩანთით.

შეყვარებული ”საროჩკებზე” და მუდამ ”საროჩკებით”

large

5)  თვისებები

აქტიური აქტიური აქტიური…

ჯიუტი ჯიუტი..

მიზანდასახული…

large (1)

6) ყველაზე კარგი გარემო 

მეგობრებთან ერთაად სიმღერაა და ცეკვაა (როცა კარგ ხასიათზე ვარ)

large (2)

7)  შიშები

გველების, მატლების, თევზების ძროხის, მამლის, ინდაურის, თაგვის…

large (3)

8) მომავალი

მე სტუდენტი თავისუფალ უნივერსიტეტში.

მე ვიმოგზაურებ მთელ მსოფლიოში.

მოვიგებ მილიოონს !!

large (4)

9)  ფრაზები 

”ოღოონდაცაა რააააა”

მე ვფლობ და ვინახავ! მე ვიჭერ!

OK.

large (5)

10) მოგზაურობა

ყველგან მაგრამ პირველად : ლონდონში, რომში, ვენეციაში, პარიზშიი….

large (6)

იდეის ავტორი LE BLOG DE MARITA

2 thoughts on “10 კითხვა

კომენტარის დატოვება

