უცნაური სიზმარი 2

tumblr_mhaiwhui801s38dh5o1_500_large

          გადიოდა დრო, მე კი ყოველ საღამოს მთვარის გრაციოზულ შუქს მივყვებოდი იქ. სადაც ყველა ჩემნაირი გიჟი იყო… ყოველთვის იქ იყვნენ ტომი და ანიკა, მე კი ვეპატიჟებოდი მაჭკატებზე ვილა ”ყიყლიყოში”, მიყვარდა სუსნაობა და მურაბის მირთმევა, როგორც სახურავზე ბინადარ კარლსონს, იქ ყველა დაფრინავს როგორც პიტერ პენი Neverland-ში …

          ცხოვრება უხაროდა ყველას, ხშირად მე და ალალი გუგული ოსკარი ერთად ვმღეროდით, როგორ მიყვარდა როცა ოსკარი დაიწყებდა სიმღერას, მისი გრაციოზული ხმა ყველას მოსწონდა, აივნებიდან ხურდა ფულის წვიმა მოდიოდა მე და რასმუსი კი მხიარულად ვკრეფდით ხურდებს …

tumblr_mgzvph5pUL1qdblieo3_1280_large

            ერთ საღამოს კი იქ ყველაფერი სხვაგვარად მოხდა .. ის საღამო იყო როცა მე გარდავიცვალე, როცა დედამიწაზე დასრულდა ჩემი ერთფეროვანი სიცოცხლე .. ასი გაზაფხული ვტანჯავდი ნათესავებს, ახლა კი მე მშვიდად განვისვენებ ნანგილიმაში ძმებ ლომგულებთან ერთად,  ალბათ შენც მოხვდები იქ, მაგრამ ამას დამსახურება უნდა, შენ უნდა იყო ისეთი მამაცი, ერთგული როგორც ძმები ლომგულები ..

18 thoughts on “უცნაური სიზმარი 2

  1. საინტერესოა 🙂 მე არასდროს დამსზიმრებია ასტრიდ ლინდგრენის გმირები. ჩემი სიზმრები ძირითადას “ნატების” ტიპის საშინელებათა ფილმებს მიაგავს 🙂

  2. უუუჰ ნანგილიმა<3 როგორ მინდოდა რომ სიკვდილის მერე მეც იქ მოვხვედრილიყავი…. ნუ ეხლაც მინდა ❤ და საერთოდ ასტრიდ ლინდგრენის მოთხრობებში მოხვედრა მინდა… ოღონდ რონია გამოგრჩა:დ ^_^ საყვარელი პოსტია<3 თითქოს მე დავწერე ^^

  3. ვინ იყო ვილა ყიყლიყოს დიასახლისი? ( ძალიან გთხოვთ მიპასუხეთ ამ კითხვებძე პასუხი ძალიან მჩირდება ) წინასწარ გმადლობთ

კომენტარის დატოვება

