ერთი სრული წელი გავიდა მას შემდეგ ! happy birthday

როგორც მახსოვს 14 რიცხვი იყო .. ზუსტად დილის 10 – 12 საათი როცა შეიქმნდა , ჩემი პატარა ბლოგი .

ასე იტყვიან ხოლმე 1 წლისა როცა ხდება რამე ან ვინმე არ უხდიან დაბადების დღესოო , მაგრამ ჩემი ბლოგი ყველას ეპატიჟება .

რატო გავაკეთე ბლოგი ? ამაზე მე ძალიან დიდი ხანი ვფიქრობი მაგრამ იმ მომენტში მე მინდოდა დრო გამეყვანა .. ახლა კი სრული სერიოზულობით ვარ ჩართული ბლოგსფეროში .. იშვიათად კი ვწერ პოსტებს მაგრამ ჩემ გულის ჭიას ვახარებ .

ვერ დავიკვეხნი და ვერ ვიტყვი რომ ჩემ ბლოგს მაღალი რეიტინგი აქვს .  ალბათ ეს იმიტომ რომ იშვიათად ვწერ პოსტებს .. შეილება თვე ისე გავიდეს რომ პოსტი არ დავწერო  მაგრამ არაუშავს .

კაროჩე …… ჰეფი ბერზდეი რა ❤

10 thoughts on “ერთი სრული წელი გავიდა მას შემდეგ ! happy birthday

კომენტარის დატოვება

