უცნაური თეგ თამაში..~|

დამთაგა http://anniiiee.wordpress.com  რავიცი დავწერ და ნახეთ ..: )

1. დროის უკან დაბრუნება რომ შემეძლოს თავს მოვიკლავდი  და თქვენც მოგკლავდით 

2.ჩემს ტელეფონზე რომ დაერეკათ , ეთქვათ მილიონი რომ მოიგეთ და გაეთიშათ  სად მაქ მაგის ბედი ან თუ მირეკავ შე კაი ადამიანო რაღას თიშავ .. კარგად გადავუკურთხავდი და გულს მოვიოხებდი. 

3.სული რომ დამენახა ფუი ეშმაკს გაქრი გაქრი 

4.ჩემი კომპიუტერი რომ გაეყიდათ და ახალი არ ეყიდათ 1 წლის განმავლობაში დავჩდებოდი ბუსავით როგორც ადრე ვიჱავი უკომპიუტეროდ ..

5.კინოს გადაღება რომ შემეძლოსწადი თავი დამანებე რა დროს კინოს კრიზისია კრიზისიი..

6.ჩემს წინ ადამიანი რომ მოეკლათ გავიქცევოდი თორე ჩემი ბედისა ხო ვიცი მე დამარბრალებდნენ

7.ბლოგები რომ არ არსებობდნენ არც მე არ მექნებოდა ბლოგი აბაა რათ მინდაა  ბლოგი უ მკითხველოდ ?

8.მილიონერი რომ ვიყო და ამერიკაში რომ ვცხოვრობდე  რა მერე .. ვიგულავებდი

9.ვინმეს რომ ეთქვა ერთ დღეში მოკვდებიო კაი რას ამბოობ ღადააოობ: ((

10.რას იტყვით 2012 წლის წინასწარმეტყველებაზე? წმინდა წყლის სისულელეა

12 thoughts on “უცნაური თეგ თამაში..~|

კომენტარის დატოვება

