ნაწყვეტი დღიურიდან

ადამიანი იბადება, იზრდება და შემდეგ კვდება, კაცმა რომ მკითხოს, ადამიანის ცხოვრებაში ყველაზე საინტერესო მაინც ბავშვობაა, იმ სიცელქისა და სილაღეს რა ჯობს , რასაც ბავშვობაში აკეთებენ , თუ განიცდი.

არასოდეს მიოცნებია რომ დიდი ვყოფილიყავი , პირიქით ჭირივით მეზიზღებოდა ჩემი დაბადების დღე.

ბავშვობაში დიდივით საუბარი მიყვარდა, არა იმიტომ რომ დიდობა მომწონდა არა იმიტომ რომ ეთქვათ: აი ნახე რა პატარა და რა კარგად საუბრობსო.

ყველაზე მეტად მახსენდება 6 წლის ასაკში დაწერილი ინფო და როცა ვკითხულობ მეცინება ჩემს თავზე მაშ ასე

მე ვარ თამარ ჯაბაური 6 წლის დაბდებული ვარ 1998 წლის 18 მაისს.

ზოდიაქოს ნიშნით კურო. მე ვსწავლოვ მე-12 საჯარო სკოლაში , მე მაქვს თაფლისფერი თვალები და შავი თმა, მე ჩემი ასაკისთვის დიდი ვარ სიმაღლით (რა ცოდო ვარ ) მე საერთოდ მიყვარს თოჯინები , მე ბევრი თოჯინა გამომიცვლია და ერთი დამრჩა , რომელიც (გლანდების ოოერაციის დროს მიყიდეს) სუზანა , ძალიან მიყვარს და საყვარელი თოჯინაა. ხანდახან ჩემი  მეგობრები მეუბნებიან რაღა დროს შენი თოჯინებიაო . მაგრამ თოჯინები მიყვარს მე.!!

ნახვამდის ‘ 2005 წელი 17 იანვარი…

პ.ს:   თითქოს ასეთი რომ ვიყავი ახლა არ მომწონს, უბრალოდ რაღაც აზსნა ხომ უნდა ქონდეს, ჩემ ასეთ საქციელს , ვიცი ბევრი შეცდომებია დაშვებული ტექსტში მაგრამ ეს ხომ 6 წლის ასაკში დაწერილია მეპატიება:*

13 thoughts on “ნაწყვეტი დღიურიდან

  1. ძალიან კარგი პოსტი იყო, მიუხედავად იმისა რომ დამეზარა წაკითხვა ძაან აჭრელებული საიტია… მაგრამ როგორც ნიკო ნერგაძე იტყოდა მთლიანობაში კარგია 🙂 ლამაზოოო <333 :*

    • :)) მანდარინის ბიჭუნავვ ეხლა ვცვლი დიზანს და სგავს რაღააცეებს დაა…შემდგომში შემოიხედე და ნახავ როგორი იქნებაა,,* შენც კარგი ხარ :*

კომენტარის დატოვება

