დეზოქსირიბონუკლეინი – თეგ-თამაში

ამ თეგ-თამაშში დანთაგა ნანაკომ <3.

მიყვარს – როცა დარია….:D

ვოცნებობ- ქინდლზე..<3

ვფიქრობ – ყველაფერზე

მძულს – ისინი ვინც ნერვებს მიშლიან

ვნანობ – არაფერს

მენატრება – ბავშვობა

მსურს – გრანტი კავკასიის უნივერსიტეტში

მაღიზიანებს – ყველაფერი როცა ვარ ნერვებ მოშლილი

მეშინია – ძაღლების გველების და ჩემი გეოგრაფიის მასწავლებლის

ვიცი – ინგლისური და ჩემი ბლოგი

არ ვიცი – რუსული

შემიძლია – ვინმესთვის ნერვების მოშლა ცემამდე

არ შემიძლია – ხატვა და მსგავსი რაღაცეები

მიკვირს – ყველაფერი რაც არ ვიცი და იმ წუთას გავიგე

მიხარია- რანეს რო მჩუქნიან

ვჭორაობ – ყველაფერზე

ვდარდობ – ჩემს პრობლემებზე

ვამაყობ – ჩემი სწავლით

ვეფერები – ჩემ ძამიკოს

მსიამოვნებს – როცა ვარ Teen Bloggers აქ და ვერთობი ჯგუფის წევრებთან

მესიზმრება – რაზედაც ძილის წინ ვფიქრობ

ვბრაზდები –  ყველაფერზე

ვღალატობ – …..

ვკამათობ – გააჩნია რაზე ან ვისთან?

ვუხეშობ –  არავისთან

ვუსმენ – ყველაფერს

ვყოყმანობ – …….

ვკითხულობ – რაც მომეწონება უფრო ფანტასტიკურ ჟანრებს

ვამზადებ – გაკვეთილებს

ვუყურებ –  კომედიებს

ვკლავ – ქაუნთერში კაცებს 🙂

ვცხოვრობ –  გორში .. :*

ვცემ – ჩემ დას

ვყვირი – სასტიკად , განწირულად : )

ვმღერი – საშინლად

ვასრულებ – არაფერს

ვმკურნალობ – ავადმყოფი კი არ ვარ

ვერიდები – გიჟებს

ვთამაშობ – ყველაფერს რაც მომწონს

ვიტყუები – როცა საჭიროა

ვეთანხმები – როცა საჭიროა

ვკაიფობ – როცა ხასიათზე ვარ

მაპატიეთ – შეცდომები

ვთაგავ :  http://leitzzz.blogspot.com/­­  გიგი ❤ და კიდევ თეკლას : ) –http://tekla-kurdgelia.blogspot.com/ და http://lukafloyd21.wordpress.com/

2 thoughts on “დეზოქსირიბონუკლეინი – თეგ-თამაში

კომენტარის დატოვება

