2012 წლის სურვილები და გეგმები


ჩემი პირველი ტეგ-თამაში…:)
    აბაა დავიწებ და ჩამოვაწიკწიკებ ჩემს სურვილებს და გეგმებსაც რა თქმა უნდა 2012 წელში დავიყწე:

  1. მინდა ვცხოვრობდე გაერთიანებულ საქართველოში.(საერთოდ თუ ამისრულდა)

2.არ მინდა მოხდეს აპოკალიფსი და თუ მოხდება მინდა დიდი თითვმფრინავი სადაც იქნებოდა ჩემი ყველაზე საყვარელი ხალხი

3.ხო თვითმფრინავისთვის საწვავიც მინდა ძალიან ბევრი, სულ რომ ვიფრინოო:)

4.კიდევ  მინდა რომ ვიმოგზაურო..(ეგვიტეში, საფრანგეთში, ლონდონში, ნუი-იუორკში, დიდ ბრიტანეთში.)

5.მინდა ფლექს-ში მივიღო მონაწილეობა და გავიმარჯვო მერე წავიდეე 1 წლით ლონდონში ან სადმე გაცვლით

6.მინდა მინდა apple iphone ძალიან ძალიან( ვარდისფერი)

7.მინდა ვარდისფერი ლეპტოპი.

8.მინდა professionali nikon (1000$ – იანი )

9.მინდა ვცხოვრობდე არა აგარაკი მქონდეს მადაგასკარზე :დ

10.მინდა რომ კარგად ვსწავლობდე:პ

11.პრეზიდენტი მინდა გავხდე

12.უცბად რომ გავიზარდოო (გავმაღლდე თორე 1.55 ვარ ( )

13.თმები მინდა მქონდეს გრძელი ძალიან

14. ბევრი ტანსაცმელი მინდა მქონდეს..

15.ვიყვე პოპულარული ყველა ჩემით ამაყობდეს

16. მინდა მოვიგო ჯეკპოტი :დ

17.არ მინდა დავინახო ქუჩაში მყოფი ჩემი ტოლი ბავშვები რომლებიც პურისთვის მატხოვრბენ:(

18.მინდა ჩემთან მოვიდეს სელენა გომეზი და დუეტი ჩავწეროთ (მერე რა რო ხმა არ მაქ იმას ხო აქ და,,,)

19.მინდა მშობლები არ არსებობდნენ

20.საჭმელები თავისით კეთდებოდნენ (ან საერთოდ არ გვჭირდებოდეს საჭმელი)

21.იმტერნეტი სულ-სულ მქონდეს..

22. არასდროს იყოს ზამთარი ან სულ სითბო ყოფილიყოს 🙂

23.მყავდეს boyfriend ოღონდ ისეთი ან როგორიც მე მინდა..

24.არ მინდა ვცხოვრობდე გორში და ჩემი აუტანელი მეზობლები სულ მოშორებლოდნენ ქვეყნიერებას

25.მინდა უცბად გავიზარდო…ვიყვეე 18 წლის

26.მინდა სკოლა  სულ 10 ებზე დავხურო

27.კავკასიის უნი-ში მინდა რომ მოვეწყო. 100 პროცენტიანი გრანტით

28.მინდა ვესტუმრო ჰოლივუდს

29.მინდა მქონდეს ქინდლი 😦 ძალიან

30.ხშირად ვტირივარ და არ მინდა რომ სულ ვტიროდე და მინდა რომ ტირილი არ არსებობდეს

31. მინდა ნანუკა ჟორჟოლიანნმა თავის გადაცემაში მიმიწვიოოს.:)

32. მინდა რომ ოლიმპიადებში გავიმარჯვო

33.გამოვიდე კარგი ადამიანი

34.ჩემი ბლოგი იყოს ყველაზე კარგი (ყველამხრივ)

35.მქონდეს ბევრი წიგნები

36.ვეფხისტყაოსანი ვიცოდე ზეპირად

37.მყავდეს ლეკვი ფისო ან სხვა რაიმე შინაური ცხოველი

38.მინდა ვხატავდე კარგად რომ შემდეგ ჩემი სურათების გამოფენა მოაწყონ

39.ძალიან მინდა საქორწინო კაბა და საკრასკებიი

40.მინდა რომ არავინ არ ბერდებოდეს

ამით დავამთავრე ჩემი პოსტი იმედია ცოტა მაინც ამისრულდება…

ეს ტეგ-თამაში მოფიქრებულია http://shemomiare.wordpress.com/

ვთაგავ:   http://sakutari.wordpress.com/ ,

კომენტარის დატოვება

